Pytania i odpowiedzi
Bardzo nam przykro, ale od roku 2022 prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową. Zachęcamy do złożenia zamówienia bezpośrednio na stronie lub telefonicznie (tu numer telefonu).
W naszym sklepie dostępna jest wysyłka zagraniczna do wielu krajów w Europie. Szczegóły i koszty dostawy znajdziesz w zakładce Formy płatności i dostawy.
Proces zwrotu jest bardzo prosty! Jeśli produkt nie spełnia twoich oczekiwań, przygotuj przesyłkę do ponownej wysyłki korzystając z tego samego zabezpieczenia, którego użyli nasi koledzy z magazynu.
Wyślij przesyłkę na adres naszego magazynu:
KUKETO.PL – ZWROT
Al. 1000-lecia 1
32-300 Olkusz
Mail: biuro@kuketo.pl
Telefon: 575 362 542
W celu przyspieszenia realizacji zwrotu płatności dołącz do przesyłki przykładowy formularz zwrotu.
Koszt zwrotu produktu ponosi kupujący.
Pamiętaj, że przesyłki do opłaty za pobraniem lub skierowane do punktów odbioru nie zostaną przez nas odebrane.
Proces reklamacji jest bardzo prosty! Wystarczy, że poinformujesz nas mailowo o wystąpieniu wady produktu i załączysz zdjęcia. Zgłoszenie prześlij na adres biuro@kuketo.pl. Odpowiedz na zgłoszenie otrzymasz najpóźniej następnego dnia roboczego.
Skorzystaj z takiej samej procedury, jak w przypadku reklamacji. Wystarczy, że poinformujesz nas mailowo o wystąpieniu wady produktu i załączysz zdjęcia. Zgłoszenie prześlij na adres biuro@kuketo.pl. Odpowiedz na zgłoszenie otrzymasz najpóźniej następnego dnia roboczego. Dokonamy wymiany produktu najszybciej jak to możliwe.
Ps. Będziemy wdzięczni za niezwłoczne zgłoszenie uszkodzenia w transporcie, ponieważ pozwoli nam to na zgłoszenie reklamacji do firmy kurierskiej.
Koszt zwrotu produktu ponosi kupujący.
Koszt dostawy produktu reklamowanego w ramach wymiany i/lub naprawy ponosi sprzedający. W przypadku reklamacji skontaktuj się z nami mailowo biuro@kuketo.pl.
Zwrot lub reklamację zgłosisz pod dawnym adresem biuro@naczynia.olkusz.pl.
Biuro Obsługi Klienta sklepu Kuketo.pl to nadal ten sam zespół. Chętnie pomożemy w przypadku jakichkolwiek pytań.
Sklep Kuketo to nowa platforma, która powstała w miejscu sklepu internetowego naczynia.olkusz.pl – wszystkie produkty, które znajdziesz na naszej stronie to te same produkty, które były dostępne w naczynia.olkusz.pl. Jeśli masz ochotę złożyć zamówienie mailowo – napisz do nas na biuro@kuketo.pl.
To jest najczęstsze pytanie, jakie od Was otrzymujemy. Faktycznie nasz dawny sklep naczynia.olkusz.pl był jednym z głównych dystrybutorów naczyń emaliowanych produkowanych w Olkuszu. Niestety dawna fabryka Emalia Olkusz (później Traditional Polish Style) została zlikwidowana. Na ten moment kupisz u nas naczynia emaliowane produkowane w Republice Czeskiej, w Rumunii czy z Ukrainy. Są to równie dobre jakościowo produkty. Wiele z nich produkowanych jest ręcznie z wykorzystaniem tradycyjnych technik emalierskich. Jeśli masz więcej pytać skontaktuj się z nami – z chęcią udzielimy wszelkich informacji na temat pochodzenia produktów.
Na wstępie należy rozróżnić czy jest to odprysk czy widoczna emalia podstawowa. W procesie produkcyjnym zdarza się, że emalia w kolorze docelowym nie do końca pokryje garnek i będziemy mogli zauważyć 1-2 kropeczki czarne, czyli przebijającą emalię podstawową w kolorze czarnym. Jest to nieznaczny defekt produkcyjny, a używanie takich produktów jest w pełni bezpieczne. Najlepsze fabryki naczyń emaliowanych podczas kontroli jakości towaru dopuszczają 1-2 widoczne czarne kropeczki na produkt. Inaczej traktuje się jednak odpryski w naczyniach emaliowanych. Odprysk emalii na garnku będzie miał ostre krawędzie – jak stłuczone szkło. W przypadku występowania odprysku emalii wewnątrz garnka należy taki garnek wymienić z powodu ryzyka kontaktu żywności z blachą stalową.